آموزش مدیتیشن, متافیزیک, مقالات

آموزش حساس کردن دست ها برای انرژی درمانی

آموزش حساس کردن دستها برای انرژی درمانی

آموزش حساس کردن دستها برای انرژی درمانی

 

آماده سازی دست ها برای شروع انرژی درمانی

 

 آموزش انرژی درمانی با دست را با این تمریتان آغاز می کنیم. اول دو تا دستتون روی هم به مدت ده ثانیه بمالید . بعد دست هارو از هم جدا کنید و روبروی هم بگیرید . فاصله بین دستها باید یک تا یک و نیم سانت باشه . البته در مراحل بالاتر تا  بیست سانت هم می تونید فاصله بدید ولی بیشتر از بیست سانت احتیاج نیست .

 حالا بین دو تا کف دستتون تمرکز کنید . یعنی در قسمت خالی بین دو دست . پنج دقیقه تمرکز کنید . بعد از گذشت پنج دقیقه دست ها خیلی آروم به هم نزدیک و دور کنید . این کار باید خیلی آروم انجام بدین . دستها نباید به هم بچسبد و نباید بیش از پنج سانت از هم فاصله بگیره . ببینید چی حس میکنید .

 بعد از انجام تمرین و حس کردن انرژی بین دستها حالت باید دستها رو با فاصله روی قسمت آسیب دیده خودتون قرار بدید . در عرض چند دقیقه انرژی منتقل شده و شما احساس خاصی در قسمت آسیب دیده میکنید . با این کار شما قسمت  آسیب دیده درمان میکنید . توجه کنید که این روش بر روی بقیه  انجام ندید چون اون طرف خوب میشه و در عوض شما مریض میشید . هر چقدر تمرین کف دست را زیاد انجام بدید حساسیت و قدرت شما در کف دستتون بیشتر میشه .

 

عوارض تمرین کف دست

 

بعد از گذشت مدتی که تمرین آموزش انرژی درمانی با دست انجام دادید بین کف دستتون یعنی اون قسمت خالی یا گرم میشه . یا نیروی الکترومغناطیسی یا آهن ربایی میاد و در بعضی از موارد هم احساس درد میکنید . اگر احساس درد کردید شما باید مدتی تمرین بیشتر کنید تا به تعادل برسه و کمبود انرژی در دستتون از بین بره و خوب بشه . در تای چی به این نیروی الکتریکی نیروی بایو الکترو مغناطیسی میگن . چون در تای چی انرژی خودشو بیشتر به این شکل نشون میده . توجه کنید که هر چقدر تمرین بیشتر انجام بدید حساسیت دست شما بیشتر میشه و بهتر می تونید انرژی درمانی کنید .

 

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 25 میانگین: 3.6]

24 دیدگاه در “آموزش حساس کردن دست ها برای انرژی درمانی

  1. پیمان گفت:

    سلام.جالب بود
    چه کتاب های را برای مطالعه پیشنهاد میدهید

    1. زیبآذین گفت:

      سلام دوست عزیز کتاب هاله درمانی با دستان شفا بخش و انرژی درمانی ۲ پیشنهاد میشه…

      1. ××× گفت:

        مطالب جالب و مفید بود.چطور میتونیم از کهکشان انرژی بگیریم؟

        1. الهه گفت:

          لطفآ کتابهایی معرفی کنید که بتونیم چاکراه هارو باز کنیم چکار کنیم

        2. محمد رضا نوری گفت:

          من انرژی بی حد حساب دارم خیلی وقتها مریضی بچه هام خوب کردم

    2. babakmc گفت:

      از کتاب انرژی درمانی اقای چواک سویی مقدماتی و پیشرفته ترجمه دکترارام استفاده کنید ولی بهترین، تمرین، تمرکز ،مدیتیشن و باور به ان

    3. حالا گفت:

      سلام دوست عزیز.ببینیددرمانگر در بدن خودش از طفولیت یک انرژی خاصی رادارد که این انرژی راممکنه از چند صدیاهزارنفر یکنفرداشنه باشد.این انرژی اگر تقویت شود میتواند درمان بسیاری از بیماریها شود.از جمله سرطان یا مشکلات حاد تیروئید که درمان قطعی باداروهای شیمیایی پیدا نشده.راهی دیگر که برای دست یافتن به این انرژی هست روش بسیارسخت و طولانیست.بدین طریق که نفر باید مانند مرتاض ها در رژیم غذایی و روزه داری و تمرکز فعالیت کند.تاکنون هیچ مرجع علمی و ثابت کننده ای برای انرژی درمانی وجودندارد.انرژی درمانی مانند نیروی الکتریسیته است که داخل سیم دیده نمیشود و تنها زمانی حس میشود که دچار برق گرفتگی میشویم.این انرژی نیز به چشم دیده نمیشود ،زمانی حس میشود که درمانگر با تمرکز برروی بیمار و بدست گرفتن ذهن بیمارمیتواند انرژی را به بدن او وارد کندواین حس زمانی رویت میشود که بدن بیمار از نواحی سرشانه وسینه و زیرگلو و پشت گوش وصورت وپشت گردن ،گرما یا سرمای نامحسوسی را احساس کند..معمولا باید گرما را حس کند نه سرما را.این حس گرما نشاندهنده این است که بیمار انرژی رادریافت کرده است.انرژی دریافت شده توسط بیمار در نقاطی از بدن که بیماری وجوددارد متمرکز وباعث بهبودی آن میشود.درمان بستگی به ریشه بیماری و تمرکز بیماردارد.درمانگر درزمان درمان که نهایتا باید ۱۰الی۱۵دقیقه باشد انرژی خودش نیز تحلیل میرودورنگ ورخسار او زرد یاسفید میشود.((البته درمانگر واقعی))و برای بازیافتن انرژی تحلیل رفته خود باید مواد مغذی میل کند.مانند هسته زردآلو وکشمش وآب فراوان.بسیاری ازدرمانگرها به تقلب وکسب درآمد دست به شیادی میزنند..

  2. عرفان حشمتی گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشی من عرفان هستم 25 سالم انرژی درمانی هستی
    من ناشنوا هستم
    میتونی کمکم کنی ممنون میشم
    میخوام شنوایم خوب بشه

    1. آرمان گفت:

      سلام دوست عزیز شما کتاب مزاج شناسی ونسخه های استاد خیر اندیش رو پیدا کنی توش یه راه درمان برای کری مادر زادی هست احتمال زیاد ارزش امتحان کردن رو داره

      1. سامان گفت:

        سلام عرفان من سامان هستم انرژی رو دارم و میتونم منتقل کنم واقعیت چگونه و با چه میزان اثر بخشی داشتن رو آگاهی ندارم ولی اگر خواستی پیام بده از راه دور انجام بدم و هدفم خدمت به همنوع است

      2. فریده گفت:

        واقعن یا شعار میدی بچه هات چه مریضی داشتن که خوبشون کردی

    2. ADMIKING گفت:

      سلام دوست عزیز به این جیمیل پیام بده،شاید بتونم کمکت کنم .
      http://www.admi.king@gmail.com

  3. محمد گفت:

    واقعا نمیدونم چی بگم خیلی ممنون ازتون دستام واقعا مثل آهنربا شده بود و حالت مغناطیسی پیدا کرده بود اصلا باور نمیکردم

  4. فرشید گفت:

    سلام من خیلی ساله تمرین کردم قبل از اینکه بدونم همچین چیزی هست یدفعه به ذهنم رسید والان خیلی برام راحت شده اینکار باهمه چی انسان دردیوار و هرچی میتونم راحت این انرژیو حس کنم و راحت حسش میکنم وبازی میکنم باهاش نمیدونم چیکار میتونم با اون انجام بدم

  5. مجیدصادقی گفت:

    سلام یه دنیا سپاس از مطالب تون بسیلر ارزشمندبود،ایا مراکز اموزش انرژی درمانی ومکمل مرتبط سراغ دارین معرفی بفرمایید ممنون

  6. ### گفت:

    تکسلام دوست عزیز واسه درست کردن توپ انرژی با دست چه کتابی را پیشنهاد میکنید

  7. احمد گفت:

    سلام من دیسک کمر دارم. میخوام از این را ه درمان کنم. باید چه جوری دستم را به پشت کمر برسونم؟

  8. پدرام گفت:

    سلام اميدوارم حالتون خوب باشه يه نفر دستشو روي دست من گذاشت بد از چند ثانيه يه چيزي حس كردم…مث وقتي دستت تو ابه و از شير اب داره اب ميريزه رو دستت يه همچين چيزي يه همچين حسي وارد بدنم شد و بد از حدود يك ديقه حس كردم داره وارد ذهنم ميشه،ميشه كمكم كنيد و به سوالام ج بدين؟1اون چيكار كرده؟2چرا هيچ وقت و هيچكس ديگه تاحالا اون كارو انجام نداده بود؟3هدفش از اين كار چي بود؟

  9. ADMIKING گفت:

    به نام خدا و سلام.
    انرژی درون بدن انسان به همان اندازه حقیقت داره که پروردگارت گفت من از رگ گردن به شما نزدیک ترم.
    پس طبیعی هست که انسان چنین قدرت های داشته باشه،تازه هر چی آدم خوبی بشی قدرت بیشتری کسب میکنی.
    بنده حقیر خودم در این زمینه فعالیت دارم،و اینم بگم برای کسایی که علاقه مند به انرژی درون هستند،نماز سروقت بهترین و قویترین مورد در کسب انرژی الهی هست.

  10. نجمه گفت:

    سلام من دفعه اولی که این تمرین رو انجام دادم کاملا انرژی جاذبه رو بین دستام احساس کردم ولی خیلی زیاد نبود و میتونستم یه بیضی بین دستام ببینم ینی فقط هاله بیضی رو میدیدم و همیشه به دست چسبیده و دست راستم رو میبردم نزدیک دست چپم و کف دستم رو میچسبوندم به اون هاله و بعد که از هم فاصله میدادم انگار مثل آدامس بین دستام بود و انگشتامم که نگم انگار رعد و برق میزد به هم اصلا فک کنم همش توهمم بود ولی خب خلاصه این جریان ماله تقریبا ۱ یا ۲ ماهه پیشه تا امشب یهو با چاکرا دست اشنا شدم اومدم همین تمرین رو انجام دادم یه دفعه و بدون مدیتیشن بعد هنوز هم انرژی جاذبه رو احساس کردم بین دستام و سه بار اینکارو انجام دادم و هرسه بار نیروی جاذبه رو احساس کردم و بازم همین هاله شکل بیضی رو دیدم ولی ایدفعه بین انگشتام باهم انگار طناب آویزون بود و به حساب من حتی جرقه هم نمیزد ولی بار اخر یه نیروی دافعه حس کردم و دستام داشتن از هم جدا میشدم.. بنظرتون این نشونه ی بدیه؟

  11. رادین نجفی گفت:

    سلام من اولین بارمکه آین کار را انجام میدم و خیلی خوب بود

  12. s.s گفت:

    با عرض سلام و ادب
    انرژی اطرافم خوب بد به صورت کامل حس میکنم
    انرژی درمانی انجام بدم ؟
    انرژی دستام زیاده.
    راهنمایی میکنید ؟

  13. مسعود گفت:

    با نام خدا و عر سلام خدمت همه دوستان که در این زمینه مهم همکاری میکنند بنده هم مدتهاست که مدیتیشن و مراقبه انجام میدم و مدتیه که انرژی ف دست را تمرین میکنم و تا دودی در درمان برخی دردهای جزیی بدن خودم موفق هستم و در مدت 5 دقیقه درد را خنثی میکنم…البته عر ض کردم دردهای جزیی مثل دندان یا استخوان درد و دل درد و غیره که خیلی هم عمیق نباشند اما کامل حس میکنم انرژی را در قسمتهای مختلف بدن اما باز هم اول راه هستم و مبتدی ازتمام دوستان خصوصا اقا سامان طلب کمک ددارم.با تشکر فراوان و تشکر از مددیریت محترم.

  14. اسماعیل زواری گفت:

    سلام خسته نباشید من از سال 1390دارم روی چاکراه هام وانرژی درمانی میکنم مبحث بسیار عالی وجالبیه ارادتمند شما زواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *