متافیزیک, مقالات

آشنایی با متافیزیک و علوم غریبه

آشنایی با متافیزیک و علوم غریبه

 

علم متافیزیک چیست

چقدر با متافیزیک و علوم غریبه آشنا هستید؟ آیا آن را به عنوان یک علم که میتواند شما را به دنیای ناشناخته ها وارد کند قبول دارید؟ متافیزیک که آن را مابعدالطبیعه نیز می نامند جزو علوم غریبه محسوب میشود که فراگرفتن آن بسیاری را دچار انحراف کرده است. در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف این علم غریبه خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با متافیزیک و علوم غریبه

 

آیا علوم غریبه واقعیت دارند؟ 

علوم غریبه و صحت آن از نظر خیلی از افراد مورد تردید است. شاید نتوان به طور قطع گفت که علوم غریبه صحت دارند یا ندارند اما دانشمندانی وجود دارند که به صراحت میگویند متافیزیک و علوم غریبه بر اساس نظریات شخص و تجریبات است نه بر پایه علم.

البته نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که به متافیزیک و علوم غریبه ایمان دارند اذعان داشته اند که بارها آن را امتحان کرده و از آن نتیجه گرفته اند. اما همچنان واقعیت متافیزیک مورد شک و تردید است.

 

علوم غریبه چیست؟

خداوند انسان را طوری خلق کرده که سرشار از توانایی و قدرت است. انسان توانایی هایی دارد که اگر به تمام آن ها تسلط پیدا کند کنترل خیلی از امور در دستش قرار میگرند و میتواند کارهای خارق العاده ای انجام دهد. بسیاری از افراد تسلط انسان را به این امور ناشی از متافیزیک و علوم غریبه نمیدانند بلکه آن را جزو توانایی ذاتی انسان ها دانسته اند که نشانه ای از عظمت و قدرت بی نهایت خداوند است. به هر حال بسیاری از فیلسوفان قدیمی به این حوزه پرداخته اند.

 

آشنایی با متافیزیک و علوم غریبه

 

آیا میتوان متافیزیک و علوم غریبه را آموخت؟

علی رغم وجود شک در صحت این حوزه , کتاب های فراوانی وجود دارند که میتوانند به افراد در یادگیری متافیزیک کمک کنند. اما هیچ یک از این کتاب ها را تایید یا رد نمیکنیم. اگر به این حوزه علاقه دارید به سراغ مطالعه کتاب های مرتبط بروید و پس از آن صحت یا عدم صحت متافیزیک را قضاوت کنید.

 

علوم غریبه و متافیزیک از نگاه قرآن 

قرآن پیگیری این امور را نفی کرده است. این امور منشاء دینی ندارند. اما رد این مساله از نظر قرآن ممکن است دو دلیل عمده داشته باشد. اولین دلیل این است که به دلیل توانمند شدن شخص در تسخیر اجنه و موجودات و همچنین دخالت در امور عالم قرآن این مساله را نفی کرده است و دلیل دوم ممکن است این باشد که این مساله صحت دارد اما تسخیر اجنه و کشف اسرار اشخاص دیگر و مشکلاتی که در زندگی فرد ایجاد میکند باعث شده که قرآن تاکید کند که وقت خود را صرف این امور نکنید.

ورود اشخاص به این حوزه برای آن ها خطراتی را به همراه دارد زیرا دنیای ناشناخته ای است و افراد ممکن است با مواجه شدن با مسیل مختلف نتوانند از عهده آن بر بیایند و مشکلات مختلفی را در زندگی تجربه کنند.

 

آیا تمام افراد میتوانند به این حوزه وارد شوند؟

جواب دقیقی برای این سوال وجود ندارد اما مواردی هستند که به وسیله آن ها میتوان گفت که افراد به طور ذاتی به اموری آگاهی پیدا میکنند که تحت کنترل خودشان نیست. در ادامه به این امور اشاره ای کوتاه میکنیم.

 

آشنایی با متافیزیک و علوم غریبه

 

رویای واضح

آیا برای شما هم پیش آمده است که رویای صادقه ببینید؟ منظور از رویای صادقه خوابی است که خبر از اتفاقی می دهد. این اتفاق بعد از خواب دیدن فرد به سرعت روی میدهد. به عبارتی فرد قبل از اینکه اتفاق رخ دهد از آن اطلاع و آگاهی پیدا میکند.

 

شنیدن صداهای عجیب و غریب

تقریبا برای همه افراد این اتفاق افتاده است. گاهی احساس میکنید برای چند لحظه صدایی را شنیده اید که وجود خارجی ندارد و شما آن را به وسیله گوش هایتان نشنیده اید. این اتفاق را به متافیزیک مربوط دانسته اند.

 

تماس های متافیزیکی با حیوانات

حتما تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که وقتی حیوانی شما را میبیند آرام میشود و یا اینکه شما میتوانید با نزدیک شدن و لمس سگی که در حال پارس کردن است باعث آرام شدن او شوید. به این نوع از اتفاقات تماس های متافیزیکی با حیوانات میگویند و شخصی که دارای این قدرت است میتواند ادعا کند که دانش متافیزیکی دارد و میتواند به وسیله آن با حیوانات ارتباط برقرار کند.

 

خرابی های بی دلیل وسایل برقی و الکترونیکی

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که در حال تماشای تلویزیون باشید و بی دلیل صدا و تصویر آن قطع شده باشد؟ برخی از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند این مساله را به متافیزیک مربوط دانسته اند و ادعا میکنند که این مساله مربوط به تغییرات متافیزیکی در اطراف شما اتفاق افتاده است.

 

دیدن سایه های ناپیدا

گاهی اوقات پیش می آید که از گوشه چشمتان سایه ای را میبینید اما وجود خارجی ندارد. این اتفاق بیشتر در تاریکی رخ میدهد که آن را مربوط به امور متافیزیکی میدانند.

 

دلیل نام گذاری واژه متافیزیک

واژه متافیزیک از دوکلمه “متا” و “فیزیک” ساخته شده است.همانطور که میدانید فیزیک محدود به زمان و مکان است و متافیزیک به معنی فراتر از زمان و مکان است. هر چیزی را که نتوان دلیل و برهان فیزیکی برای آن آورد را مربوط به متافیزیک میدانند.

 

آشنایی با متافیزیک و علوم غریبه

 

آیا ندیدن دلیل بر نبودن است؟

افراد زیادی وجود دارند که ادعا میکنند قدرت ماورایی دارند و میتوانند تغییراتی را در زندگی شما به وجود بیاورند و در جواب این سوال که آیا متافیزیک و علوم غریبه واقعیت دارد؟ اینگونه پاسخ میدهند : ” ندیدن دلیل بر نبودن نیست.” جواب آن ها بسیار درست است اما میتوان به دید مغالطه نیز به آن نگریست. درست است که هر ندیدنی دلیل بر نبودن نیست اما نمیتوان این جمله را به تمام امور عالم نسبت داد.

این افراد ادعا میکنند که میتوانند متافیزیک را به شما آموزش دهند و این قدرت را در شما به وجود بیاورند که بتوانید به اموری مسلط شوید که دیگران کنترلی بر آن ندارند. مراقب این گونه افراد باشید زیرا نمیتوان صدرصد گفت که این افراد کلاهبردار نیستند و قصد شیادی ندارند.

 

 

شاخه های مختلف علوم غریبه شامل کیمیا , لیمیا , سیمیا , هیمیا , ریمیا است. علوم غریبه از جمله علومی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. این علوم بسیار مرموز هستند و شامل چند شاخه اصلی و چندین زیر شاخه می باشند. شما چقدر با این علوم آشنایی دارید؟ آیا علوم غریبه را علومی ترسناک و مرموز میدانید؟ در این مقاله زیبآذین به معرفی شاخه های مختلف علوم غریبه پرداخته ایم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

 

آشنایی با شاخه های مختلف علوم غریبه

شاخه های مختلف علوم غریبه 

علوم مرموزی مانند شاخه های مختلف علوم غریبه از نظر برخی از افراد خرافات پنداشته میشوند. در صورتی که این طور نیست. شاخه های مختلف علوم غریبه شامل 5 عدد است که هر کدام از آن ها نیز دارای زیر شاخه های متفاوتی می باشند. برخی از آن ها مانند علم کیمیا ریشه در باستان دارد و جملات معروفی نیز درباره این علم شنیده است مانند : آنان که به یک نظر خاک را کیمیا کنند ! اما آیا علوم غریبه آموختنی هستند؟ آیا میتوان با ممارست آن ها را فرا گرفت ؟ در ادامه به معرفی این علوم میپردازیم.

 

کیمیا 

شاید نام اکسیر را شنیده باشید. از دیرباز اکسیر و دارویی برای جوانی ابدی بر سر زبان ها افتاده است. علم اکسیر نام دیگر علم کیمیاست. علمی که میتواند ساختار شیمیایی عناصر را تغییر دهد. تبدیل مس به طلا مساله ای است که بسیاری از افراد در طول تاریخ به دنبال یافتن آن بوده اند. در برخی از روایات و داستان هایی که در زمان های بسیار دور مطرح می شده است این بوده که عرفا دارای علم کیمیا بوده اند و توانایی تبدیل عناصر را به یکدیگر داشته اند. مس و طلا دو عنصری هستند که در جدول مندلیف وجود دارند. اما بنظر شما میتوان این دو عنصر را به یکدیگر تبدیل کرد؟ بله . این مساله هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی اثبات شده است و در سال 1951 فردی که جایزه نوبل را دریافت کرد توانست مقداری از مس را به طلا تبدیل کند.

 

لیمیا 

نام دیگر علم لیمیا علم تسخیرات است. تسخیر جن و روح به وسیله انسان و انجام کارهای خارق العاده در حیطه علم لیمیا جای دارد. اگر کسی به این علم واقف شود میتواند با قدرتی که به دست می آورد جن و روح را در اختیار خود گیرد و کارهایی عجیب مانند شعبده بازی و حتی طی الارض را انجام دهد. برخی از پیامبران به علم لیمیا را به کار میگرفتند . مانند حضرت سلیمان که در انجام امور از قدرت جن ها بهره می برد. با دانستن علم لیمیا میتوان روح را در بدن فرد دیگری منتقل کرد. افراد سودجویی وجود دارند که قصد دارند با فرا گرفتن علم لیمیا به اهداف مادی برسند و از تسخیر اجنه به نفع خود بهره ببرند.

 

هیمیا 

هیمیا علم پیشگویی است. افرادی که به علم هیمیا واقف هستند با ترکیب عناصر و وسایلی میتوانند نیروهایی ماورایی را در انجام مقاصد خود در اختیار بگیرند. پیشگویان معمولا با تکیه بر مستندات ماه و ستارگان اقدام به پیشگویی و طالع بینی میکنند. همانطور که میدانید اتفاقات آینده از نظر انسان ها در هاله و پوشش قرار دارد. خداوند اتفاقات آینده را از دید انسان ها پنهان نگه داشته است زیرا دانستن آن ها تاثیر منفی در روند زندگی آن ها میگذارد. خبر نداشتن از آینده به نفع انسان هاست. به همین دلیل علومی مانند هیمیا و فال قهوه که ادعا میکنند خبر از آینده میدهند از نظر اسلام مکروه هستند.

 

سیمیا 

آیا داستان حضرت موسی را به خاطر دارید؟ علمی که جادوگران فرعون از آن استفاده کردند علم سیمیا بود. به وسیله علم سیمیا انسان توانایی تسخیر و تصرف عجیب و غریب را در امور طبیعی دنیا به دست می آورد. میتوان از علم سیمیا به عنوان جادوی چشم نیز یاد کرد. زیرا به وسیله این علم میتوان در چشم و خیال مردم تغییراتی را به وجود آورد که مردم تصور کنند دارند چیزی واقعی را مشاده میکنند در صورتی که خیال و توهمی بیش نیست. در روایاتی نقل شده است که اگر فردی هر روز بعد از نماز صبح مبادرت به گفتن یاغنی به تعداد 94 مرتبه بکند میتواند به علم کیمیا و سیمیا آگاه شود.

 

آشنایی با شاخه های مختلف علوم غریبه

ریمیا 

اگر علم ریمیا و سیمیا در یک دیگر ترکیب شوند خاصیت آن ها چندین برابر میشود. در علم ریمیا نیز میتوان شعبده بازی و چشم بندی کرد. همچنی طی الارض شدن نیز از دیگر خواص آگاهی پیدا کردن از علم ریمیاست. افرادی که به علم ریمیا دست پیدا میکنند میتوانند از توان نهفته ای که در اشیا و وسایل مادی وجود دارد استفاده کنند و موجب شوند که فعل غریبی از آن شی صادر شود.  با توجه به اینکه کتاب های مختلفی در خصوص علم ریمیا ترجمه و چاپ شده است اما هنوز هم ریمیا دارای اسرار بسیار زیاد و نهفته ای است که هرگز فاش نشده اند.

آشنایی با شاخه های مختلف علوم غریبه

رمل 

رمل بر پایه عناصر چهارگانه انجام میشود. عناصر چهارگانه شامل آب , آتش , خاک و هواست که افراد رمال از این چهار عنصر استفاده میکنند و میتوانند پیشگویی هایی را نیز انجام دهند. متاسفانه علم رمل زمینه را برای سو استفاده افراد سودجو فراهم کرده و بسیاری از افراد که آگاهی ندارند به دام رمالان گرفتار میشوند. اما باید بدانید که علم رمل از معجزات حضرت دانیال (ع) و حضرت علی (ع) بوده است که میتوانستند با سیر خط و نقطه آینده را پیشگویی کنند.

 

جفر 

علم جفر علمی است که تنها نزد ائمه معصومین وجود دارد و کتابی به نام جفر نیز در دست حضرت قائم (عج) است که در صورت ظهور ایشان تمام حکومت اسلامی بر پایه این کتاب اداره خواهد شد. در این کتاب تمام علوم عالم قرار داده است و هیچ حکمی در جهان نیست که در این کتاب نیامده باشد. حتی دیه یک خراش کوچک ! منظور از علم , علمی متداول در بین مردم نیست که به مرور زمان دچار کسری و عیب شود. بلکه علمی است متقن که هیچ گاه خللی در آن وارد نخواهد شد.

 

 👇برای آشنایی بیشتر با غلوم غریبه فایل زیر را مشاهده فرمایید 👇

دانلود ترجمه ۱۲ خط پیچیده و معروف علوم غریبه

 

 

سوالات متداول

آیا علوم غریبه واقعیت دارند؟ 

نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که به متافیزیک و علوم غریبه ایمان دارند اذعان داشته اند که بارها آن را امتحان کرده و از آن نتیجه گرفته اند. اما همچنان واقعیت متافیزیک مورد شک و تردید است.

آیا میتوان متافیزیک و علوم غریبه را آموخت؟

علی رغم وجود شک در صحت این حوزه , کتاب های فراوانی وجود دارند که میتوانند به افراد در یادگیری متافیزیک کمک کنند. اما در زیبآذین هیچ یک از این کتاب ها را تایید یا رد نمیکنیم.

آیا ندیدن دلیل بر نبودن است؟

” ندیدن دلیل بر نبودن نیست.” جواب آن ها بسیار درست است اما میتوان به دید مغالطه نیز به آن نگریست. درست است که هر ندیدنی دلیل بر نبودن نیست اما نمیتوان این جمله را به تمام امور عالم نسبت داد.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 53 میانگین: 4]

55 دیدگاه در “آشنایی با متافیزیک و علوم غریبه

  1. کیانوش درانیان گفت:

    سلام متا فیزیک که شما میگوئید من اونارو میبینم هم سیاه هم سفید زمزمه تائوس میشنوم راز مثلث برمودا کتاب وینیچ و خلاصه راز کهبه من تحقیق کردم کسی خبر نداره در مکه اون دوازده روز حج چه اتفاقی میفته

    1. مهسا گفت:

      سلام.لطفا تلفن بزارید راهنمایی کنم.
      مهسا

        1. عبدالله گفت:

          لطفا توضیح دهیدچطورمیشه ازمتافیزیک استفاده کردوچطورازراه کوانتومی پیشرفت کنیم09034950987

          1. یوسفی گفت:

            اگرکسی هست که تمایل داشته باشه اطلاعاتشاباهام به اشتراک بزاره لطف کنه تماس بگیره ممنون۰۹۱۲۴۸۸۵۱۶۹

          2. محمد گفت:

            سلام
            شما یک چاقو رو در نظر بگیرید که توی دست یه فرد باشه ، اگه عقل و درایت دانش و بینش نداشته باشه ، برا اشخاص جامعه حتی برا حیوانات عربده می کشه و آنها رو مورد اذیت و آزار قرار می ده ، سرانجام خودش و بهلاکت می رسونه ، اگه موارد موصوف صدر الاشاره رو داشته باشه برای افراد جامعه مفید و سودمنده و مورد احترام افراد چامعه، علوم غریبه ظرفیت ، ترس از خدا ، عقل ، ذکاوت ، حس همنوعی ، صبور بودن در برابر مصائب و مشکلات می خواد ، شما دارید!!!؟

      1. ۱۲۳ گفت:

        سلام شما علم غریب میدونید

        1. محمد گفت:

          سلام
          دست و پا شکسته

      2. عبدالله گفت:

        لطفا توضیح دهیدچطورمیشه ازمتافیزیک استفاده کردوچطورازراه کوانتومی پیشرفت کنیم

        1. ملیکا گفت:

          سلام استاد علوم غریبه در قم معرفی کنید ممنونم

      3. لیا گفت:

        @hashna_cade
        لطفا در تلگرام پیام بدید.

      4. مرتضی گفت:

        سلام
        ۰۹۰۳۸۸۲۱۹۷

      5. رشید گفت:

        لطفا در تلگرام راهنمایی کنید.@THank7382

      6. نیما گفت:

        ۰۹۱۹۴۱۶۶۷۰۷

      7. حسین گفت:

        درود بر شما در مورد علم متافیزیک میتونید راهنمایی کنید ؟

      8. هادی گفت:

        سلام من علاقه خاصی دارم همم فک میکنم فرشته ها در محلی ک هستم حضور دارن چون اعداد رند خیلیی زیاد میبینم ولی از یک طرفی هم نیترسم واس مشکلاتش نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید.

      9. جواداعتقادی گفت:

        ممنون می شوم راهنمایی درمشهدهستم

      10. صادق گفت:

        من کتاب از علوم غریبه دارم

      11. احسان گفت:

        سلام دوستان بنده چشم سوم و چاکرهای دست فعال هست و چشم سوم فعال کردنش کار بسیار سختی هست خیلی سخت ولی من تجربهای بسیار زیادی دارم خیلی زیاد. برای باز کردن چشم سوم اول نیاز بدن به انرژی داره بدن ضعیف میکنه بهترین روش برای انرژی زیاد بدن غذای کم و بادام و کردو خشکبار هست چون انرژی زیاد داره بعد استفاده از سنگها که 80 درصد انرژی و کار رو جلو میبره بیشتر سعی کنید جای مثل جاهای مثل پشت بام به ستارها و ماه زیاد توجه و نگاه کنید داخل اینه اتاق ما بین ابروهای خودتون نگاه کنید البته شب اصلا نگاه نکنید اصلا اصلا فقط روز مابین ابرو تا وسط بینی جای که ماده نرم هست مابین گوشت بینی و استخوان بینی مالش بدین کسانی که میگن فقط مابین ابرو هنوز علمش ندارن در اشتباه هستن نمیدونن انرژی اصلی که رها میشه وسط بینی چای هست که ماده نرم هست یعنی بعد استخوان بینی غضروف هست رها میشه انرژی اون نقطه رها میشه چون من کلی امتحان پس دادم چون من در حدی چشم سومم فعال هست که هنگام رها شدن انرژی چوم سومم گوشهام هم صدا میدن خلاصله خیلی خیلی خیلی علمش فراتر از این حرفهاس برای خودش دنیای بزرگیه. در مورد چاکرهای دست سعی کنید بیشتر با سنگها قیمتی البته اصل سرو کار داشته باشین با گیاها صحبت کنید به خورشید نگاه کنید زیاد نور ماه نگاه کنید.. اگه چاکرهای دست و چشمتون فعال بشه حتی کوچکترین اتفاق مثل زلزله که درحد 1 ریشتر در هر اتفاق بیفته اولین نفر شما هستین که احساسش میکنید چون بدونتون با طبیعت دوست هست انرژی سنگ. گیاه. خورشید. ماه. ستاره. دوستان همه چیز نیرو داره همه چیز..خب دوستان تا حدی که کارتون بتونید به صورت اولیه راه بندازین راهنمای کردم.. خوش باشین خیلی چیزا هست نمیشه گفت. چون خیلیا هستن برای همین مطالب کلی دارمد کسب میکنن فقط یادتون باشه توکل بر خدا داشته باشین

        1. Marjan گفت:

          میشه ایدیتون رو بهم بدید تا بتونم بیشتر از شما راهنمایی بگیرم

      12. بایزید بایزیدی گفت:

        09024277742

    2. فاطمه گفت:

      لطفا در این زمینه اگر اطلاعی دارین به من هم یاد بدین

      1. بینام گفت:

        متافیزیک از پاکی روح سرچشمه میگیره اول اقکارتو کنترل کن روحت بهت میگه چه کن فقط به صدای درونت گوش کن

      2. علی بختیاری گفت:

        سلام از من به شما نصیحت دنبالش نرو چون اصلا شوخی بردار نیست

        1. آشنا گفت:

          تو هنوز رفتی سمتش؟

    3. F گفت:

      سلام میتونم باهاتون حرف بزنم منم مثل شما اینارو میبینم

  2. امیر گفت:

    سلام علاقه به یادگیری این علم دارم ولی متاسفانه کسی مورد اعتماد و نزدیک ندارم…

    1. کورش گفت:

      سلام من چند استاد خوب رو میشناسم اگه تمایل داریددر درروبیکا0پیام‌قدیدkoresh1348

    2. عاشق چشم سوم گفت:

      مث من بدبخت

  3. اعظم چراغی گفت:

    سلام من بسیار علاقه مند به متافیزیک هستم و در تلگرام با کانالهای بسیاری تمرین کردم ولی یک استاد کاربلد احتیاج دارم و حضوری کلاسها را ادامه بدم در اصفهان کسی را می‌شناسید معرفی کنید لطفا

  4. محمد گفت:

    منظور از شیادی چیه

  5. حسین گفت:

    سلام.من می‌خوام دانش علوم غریبه رو زیر نظر یک استاد ادامه بدم.سراغ چند نفری رفتم،متاسفانه فقط دنبال پول بودن.
    چطور با یک استاد دیدار کنم؟

    1. علی احمدی گفت:

      سلام استاد رضایی تهران و اصفهان هستن.

  6. آرمین گفت:

    سلام
    لطفا اگر کسی در کرج و تهران هست که اطلاعات درست در خصوص علم ماوراطبیعه داره لطفا شماره بزاره

  7. بخوتن گفت:

    سلام لطفا سر خود را به درد نیارید علم متاء فزیک خطرناک است صدها قصه واقعی شنیدم که کسی جن را احضار میکرده و در بلا افتاده و با کار های مربوط به آن پس توصیه من این است که اگر دنبال دردسر نیستین از این کارها دور باشین به امید زنده گی خوب

  8. یگانه گفت:

    با سلام و عرض ادب
    من علاقهمندم در این علوم اطلاعاتی کسب کنم
    آیدی تلگرام yegane_jav78@

  9. Alan گفت:

    با عرض سلام و احترام خدمت شما دوستان گرامی.
    وقتی که متوجه شدم عزیزان همچنان دسترسی به اطلاعات درست در اینترنت ندارند، تصمیم گرفتم یک چنل درست کنم و از تجریبات خودم و تجربیات استادم بگم. میخواستم سوالاتی که ازم پرسیده شده یا سوالاتی که برای اکثر تازه وارد ها رخ میده رو جواب بدم. دلیل اینکه چنل رو زدم توی چنل نوشتم و توی چنل تمرینی که خودم انجام میدم هم گفتم. بدترین سن متافیزیک زیر 20 ساله پس اگه توی این سن هستید ترجیحا عضو این چنل نشید.

    من از ادمین های عزیز تقاضا میکنم که به من افتخار بدند و این پیام تایید کنند و حذف نکنند تا کمکی به افراد تازه کار باشه. با تشکر. آلن.

    آدرس چنل: https://t.me/+8saenTEq0wMmVk

    1. مریم زند گفت:

      سلام این لینک منقضی شده لطفا به شماره تماسم لینک جدید بفرستید
      09117190637

  10. ;) گفت:

    لینکی و نمی‌شناسید که درباره ی علوم غریبه و احضار و جادو و دعانویسی خلاصه اینجور چیزا توضیح بده
    تو گوگل ن جای دیگه

  11. محمدرضا گفت:

    خیلی علاقه دارم احضاربزنم وازواقعیت موضوع مطلع بشم ودونبالش برم آموزش ببینم اگرواقعاکسی هست بتونه کمکم کنه.خودموهمیشه مدیونش میدونم واتس آپ یاتلفنی .حضوری آموزش یاهرکس که چیزی میدونه دراین زمینه راهنمایی کنه.محمدرضا۳۱ساله.

    1. مهدی گفت:

      بیخیال شو ارزش نداره من رفتم اشرف مخلوقات انسان هس سوره جن رو بخون بالاترین قدرت خدا هس

  12. مهدی گفت:

    دوستان عزیز علوم غریبه بدون اذن یه استاد ماهر و متشرع کار خطرناکی هست 99 درصد افرادی که ادعای این علم رو دارن دکان باز کردن نیروی محرکه در این علم جن هست جن مسلمان هرکاری نمیکنه و فقط با انسانهای عرفانی ارتباط برقرار میکنه جن نامسلمان هر کاری میکنه ودر مقابل کار میخاد اونم کار غیر شرعی

  13. محمد گفت:

    سلام مهسا خانوم تورو به خدا اگه تو این زمینه کار بلد هستید یا استادی رو میشناسید که بتونه سحرو جادوی سیاه رو باطل کنه کمکم کنید به قرآن بدبخت شدم زندگیمو یه زن سیاه کرده اسمم محمده ممنون میشم کمکم کنید قول میدم جبران کنم

    1. hemn گفت:

      سلام من مشکلتون رو حل میکنم پیام بدید

      1. مرضیه گفت:

        سلام منم میتونم بهتون پیام بدم
        ۰۹۰۲۶۳۹۲۰۸۰

      2. شبیر گفت:

        سلام شمارتون رو میفرستید؟
        شماره من ۰۹۱۲۵۹۹۶۸۸۱

    2. شاهین میلان گفت:

      سلام داداش این شمارم هستش. بهم زنگ بزن. بهت میگم. انشالله که حل میشه

  14. فرشته گفت:

    سلام من تسخیر ذهن شده ام از گذشته ام هم مطلع هستند هقت ساله تو دلم با دو نفر حرف میزنیم همه چیز را میبینند و میشنوند تله کنیزی و نفوذ به خواب هم شده ام چکار باید کنم

  15. مریم زند گفت:

    سلام علاقة ی زیادی به علم متافیزیک دارم اگه کانالی یا گروهی رو میشناسید که آموزش میده لطفا بهم اطلاع بدید

  16. amir گفت:

    در مورد اشاره هایی که شیخ بهایی به شمع و شکر دارد، اگر دوستان اطلاعاتی دارند ممنون میشم،
    ۹۱۲۲۸۹۲۵۹۴
    همین شماره برای واتس آپ و تلگرام هم هست و تماس جهت مکالمه.
    خیلی ممنون

  17. محمد حسین گفت:

    سلام اگه کسی استادی سراغ داره یا میتونه در زمینه متافیزیک بنده رو راهنمایی کنه ممنونش میشم

  18. اکبر گفت:

    سلام کسی میتونه راهنمایی کنه به این شماره زنگ بزنه ۰۹۳۷۸۵۹۱۶۸۱

  19. مهدی لطفیان گفت:

    از راهنماییتان تشکر میکنم

  20. مهدی لطفیان گفت:

    از راهنماییتان تشکر میکنم
    لطفا برای یادگیری علوم غریبه راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *