خواص سنگ ها

جدول سنگ های ماه تولد

جدول سنگ های ماه تولد

سنگ تولد ماه های مختلف کدامند؟

ارتباط سنگ با بدن انسانها موضوعی است که در بین عموم مردم در بین شک و تردید قرار دارد، عده ای بر این باورند که سنگ ها ارتباطی با بدن انسان ندارند و موضوع سنگ ماه تولد را به صورت کامل انکار می کنند، اما اگر نظر کارشناسان و محققان سنگ و همچنین راهبان و عارفان تمدن های کهن را بدانید به صورت کامل نظر شما را درباره سنگ ها عوض می کنند.

کارشناسان و محققان سنگ موسسه سنگ شناسی GIA یا موسسه گوهرشناسی آمریکا (Gemological Institute of America) مهمترین و معتبرترین سازمان بین المللی شناخته شده در زمینه الماس، سنگ های قیمتی و مروارید، ارتباط مستقیم سنگ با بدن و حالات ماورایی و درمانی سنگ را تایید کرده اند و هر سنگ را مخصوص یک ماه می دانند که تاثیرات مثبت و شگرفی در حالات روحی و روانی فرد می گذارد.

جدول سنگهای ماه تولد بر اساس طالع بینی نجومی و برگرفته از فرهنگ های مختلفی است که امروز هر سنگ نماد متولد یک ماه از سال می باشد. البته هر ماه دارای سنگهای متفاوتی هست ولی این لیست که در عکس پایین ذکر کرده ایم بطور جهانی یکسان اعلام شده است و مورد تایید کارشناسان زیبآذین میباشد. در مقالات سنگهای تولد هر شخص نیز صرفا به توضیح باورهای همین فرهنگ ها پرداخته ایم و آنها را رد یا تایید نمی کنیم.

جدول سنگهای ماه تولد

باستان شناس پر سابقه، دکتر سید منصور سید سجادی که سالیان سال روی سنگها و مهره های یافت شده در قبرهای کورستان تپه شهر سوخته زابل انجام داده است در بخشی از نتایج پژوهش خود در کتاب خود آورده است که:

 

مدارک موجود در مجموع نشان دهنده آن است که این مهره ها دارای نقشی تزئینی نبوده اند بلکه نقش و کاربرد خاصی داشته اند و احتمالا برای دفع شیاطین به کار رفته و یا کاربرد دیگری در مراسم تشییع داشته اند.

 

قابل ذکر است در جهان کنونی باورهای مردم در زمینه درمان روح و جسم و ارتباط میان رنگ هر یک سنگها و کواکب منظومه شمسی عوامل درونی سنگها، به رواج و رونق آنها کمک فراوانی کرده است تا جایی که با تبلیغات سو و فریبکاری، برخی از گوهرسنگها مانند سنگ ماه تولد را به عنوان جادو و شفابخش یاد می کنن که اصالتا دور از منطق است.

آیا سنگهای ماه تولد هر شخص می تواند برای او معجزه کنند؟!

مهمترین کاربرد سنگها در امور طبیعی و درمانی نقش آنها در تبدیل و تبادل انرژی است. اگر بخواهیم به شکل خلاصه راجع به سنگها اظهار نظر کنیم باید بگوییم که آنها در واقع واسطه تبدیل، تقویت و تبادل انرژی میان طبیعت با انسان و اجزای دگیر طبیعت هستند. بنابراین باید برخی از خرافات و نسبت های بی روا به اعجاز درمانی سنگها که مورد استفاده سودجویان در این میان شده اند را نادیده بگیریم.

 

سنگ های ماه تولد

 

در مورد سنگ ماه تولد هر شخص نیز چنانچه به آن باور داشته باشد خود به خود مانند تلقین درمانی عمل کرده و هاله ای از انرژی مثبت را همراه خود خواهد آورد.

 

شناخت ایرانیان و اهمیت علم نجومی در طالع و جایگاه سنگها در تاریخ ثابت شده است. البته بخش اعظم سنگهای شناخته شده در آن زمان به دلیل اثرات جسمانیشان و بپس از آن به خاطر خواص ماورایی و درآخر به کاربردهای زینتی می رسیده اند و این موضوع نشاندهنده این است که سنگها در فرهنگ علمی و عامه ایرانیان از امکانات زمین برای بهزیستی انسانها بوده اند و مانند گیاهان در دسترس اطبا برای درمان قرا داشته اند.

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]
برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

4 دیدگاه در “جدول سنگ های ماه تولد

  1. مرتضی واجدی گفت:

    ممنون بابت این مقاله با اون بخش که گفتید سنگ ها معجزه نمیتونند بکنند خیلی موافقم ولی قطعا تاثیر انرژیک دارند چون خودم حس کردم

  2. مونا گفت:

    ببخشی من چند تا سایت دیگه هم خوندم ولی آخرش نفهمیدم سنگ ماه تولد بهمن چیه دقیقا

  3. فاطمه هاشمی گفت:

    سلام خسته نباشیدسنگ عقیق و فیروزه برای متولدین دی و اسفند خوب نیست

    1. زیبآذین گفت:

      با سلام
      اگر سنگی در این جدول در ماه خاصی ذکر نشده به معنی خوب نبودن یا بی تاثیر بودن اون سنگ برای اون ماه نیست.فقط سنگ هایی که در جدول اومده بر اساس تجربه بیشترین خاصیت رو برای این ماه ها داشتند.و گرنه تمام سنگ های طبیعی دارای فرکانس و انرژی هستند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *