فنگ شویی, مقالات

چگونه اصول فنگ شویی را در خانه مان پیاده سازی کنیم؟

فنگ شویی در خانه

 

فنگ شویی در خانه به معنی اصول صحیح چیدمان وسایت به نحوی که انرژی به خوبی درمیان آن ها جریان پیدا کند تعریف شده است. فنگ شویی و اصول آن ساده هستند و شما میتوانید با رعایت نکاتی ساده این کار را در خانه و محیط کارتان انجام دهید. در این مقاله به ارائه چند راهکار برای پیاده سازی اصول فنگ شویی خواهیم پرداخت. حتما بخوانید : فنگ شویی چیست : به زبان ساده

فنگ شویی در خانه

فنگ شویی 

فنگ شویی را میتوان در دسته علوم متافیزیک قرار داد. علم فنگ شویی در خانه سابقه ای بسیار قدیمی دارد و شاید برای شما تعجب آور باشد اگر بگوییم که سابقه آن به 3000 سال پیش در کشور چین برمیگردد. فنگ شویی از دو کلمه فنگ و شویی تشکیل شده است که فنگ به معنای باد و شویی به معنای آب است. این علم میخواهد این دو عنصر متضاد را در کنار یکدیگر به خوبی قرار دهد و این علم در تلاش است تا نیروهای متضاد را به هم زیستی دربیاورد.

اگر شما هم به این علم علاقه مند هستید اما اصول اولیه آن را نمیدانید تا پایان با این مقاله همراه زیبآذین باشید تا بتوانید نکات اصلی و مهم این علم را بیاموزید.

 

1-چیزهای شلخته و مزاحم را از محیط پاکسازی کنید 

فنگ شویی در خانه

اولین اصل مهم در فنگ شویی این است که اشیاء مزاحم و دور ریختنی را دور بریزید. بسیاری از ما وسایلی را در طی چندین سال نگهداری میکنیم که برای روز مبادا به دردمان بخورد و هیچ گاه آن روز مبادا نیز نمیرسد. پس دل را به دریا بزنید و این وسایل کهنه را از محل زندگی خود دور کنید. پاکسازی خانه باعث سبکی روح شما میشود وذهن تان را آماده میکند.

 

2-نور را وارد خانه کنید

فنگ شویی در خانه

وجود هوا و نور در این علم بسیار مهم است. پنجره های خانه را باز کنید و اجازه دهید که نور خورشید به داخل خانه بتابد. پرده ها را کنار بزنید و از انرژی نور بهره مند شوید. از لامپ هایی که فیلتر دارند استفاده نکنید. بگذارید لامپ ها دارای طیف کامل نور باشند و شبیه ساز نور آفتاب باشند.

 

3- تعریف انرژی فنگ شویی

فنگ شویی در خانه

هر منطقه از خانه را میتوانید به مناطق خاصی از انرژی تبدیل کنید. به طور مثال جنوب شرقی خانه شما میتواند منبعی از دریافت انرژی پول و ثروت باشد. پس نقشه انرژی را در خانه خود ترسیم کنید. این کار به وسیله روش ( باگوا )  امکان پذیر است.

 

4-استفاده از 5 عنصر اساسی

فنگ شویی در خانه

پنج عنصر اساسی که در طبیعت وجود دارند شامل : آب , خاک , آتش , چوب و آهن است. استفاده از هرکدام از این عناصر میتواند جریان انرژی خاصی را در خانه شما به راه بیندازد. اگر ثروت میخواهید باید از عنصر آب و چوب استفاده کنید. استفاده از این دو عنصر در منطقه جنوب شرقی خانه شما میتواند شما را به هدف هایی مانند رفاه بیشتر , ثروت بیشتر و شادی برساند. عناصر خاک و آب میتواند انرژی سلامتی را در خانه شما به جریان بیندازد.

 

5-عنصر وجودی خود را بشناسید

فنگ شویی در خانه

 

آیا میدانید که هر انسانی عنصر وجودی دارد؟ برخی از افراد عنصر وجودی شان آب , برخی آتش و….. است. اگر عنصر وجودی شما آتش است باید اصول فنگ شویی را بر اساس عنصر آتش در خانه تان پیاده سازی کنید. از گل و گیاهانی استفاده کنید که رنگ برگ های آن ها قرمز , نارنجی و ارغوانی است. در کل گیاهانی که رنگ برگ های آن ها پررنگ است میتوانند پاسخگوی نیاز افرادی باشند که عنصر آنها آتش است. آتش و چوب مکمل یکدیگرند. میتوانید از میز هایی چوبی نیز در دکوراسیون خانه و یا محل کارتان استفاده کنید.

 

6-پیدا کردن اعداد کووا و مسیرهای شانس

فنگ شویی در خانه

هر فردی عددی دارد به نام عدد کووا. آن را پیدا کنید و دکوراسیون منزل و یا محیط کارتان را بر اساس آن بچینید. شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم که فردی که عدد کووای او 1 باشد باید تمام وسایل را به سمت جنوب شرقی , شمال , جنوب و یا شرق بچیند. تخت خواب , میز و…. باید در این جهت چیده شوند تا مسیرهای شانس به روی شما گشوده شوند و روحیه شما را پر انرژی و سرحال کنند.

 

7-کیفیت انرژی خانه خود را بسنجید

تمام چیزهایی که در اطراف شما هستند بر روی انرژی شما اثر میگذارند. همیشه از آنها باخبر باشید و آنها را بسنجید. در فنگ شویی قانونی وجود دارد به نام مثلث فنگ شویی. در این مثلث اتاق خواب شما , حمام و آشپزخانه قرار دارند. این نکته را به خاطر داشته باشید تمام چیزهایی که در جهان وجود دارند دارای انرژی هستند. خداوند هیچ چیزی را بی انرژی خلق نکرده است. پس آگاه بودن نسبت به این مساله میتواند باعث شود که شما بهترین استفاده و بهره را داشته باشید.

 

فنگ شویی | نکته مهم

اصولی را که گفتیم جزو اصول اولیه فنگ شویی است و اگر به تازگی با این عمل آشنا شده اید و پا به میدان گذاشته اید باید ابتدا این اصول را رعایت کنید . بعد از اجرای این مراحل تاثیر چشم گیری در روحیه , انرژی و… خواهید دید. این علم میتواند تاثیرات عمیقی بر روح و روان شما باقی بگذارد. در مراحل بعد میتوانید وارد حوزه های عمیق تری از آن شوید. یکی از این حوزه ها حرکت سالانه ستارگان است. شما میتوانید حرکت سالانه ستارگان را کشف کنید و فنگ شویی را بر اساس آن ها انجام دهید.

 

فنگ شویی | کلام پایانی

بسیاری از افراد دانشی در خصوص فنگ شویی ندارند. به همین دلیل ممکن است در حین آموزش این علم دچار افراد کلاهبرداری شوند که میخواهند با دریافت هزینه های گزاف این علم را به آن ها بیاموزند. این علم را میتوانید از کتاب ها , مقالات و افرادی که در این حوزه کار میکنند بیاموزید و آن را در زندگی خود بکار ببرید. فنگ شویی از قدیمی ترین علوم است و هیچ کس نتوانسته تا به حال اثرات این علم جذاب را زیر سوال ببرد و آن را نفی کند. پس از علمی که سه هزار سال سابقه دارد در بهبود جریان زندگی و سلامت روح و روان تان بهره ببرید.

 

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4.3]

 

 

 

برای امتیاز به این محصول کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4.3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *